Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 16 de enero de 2016

MALENDREÇOS

74

NU

5/7

Que tinc les sabates brutes?
i tu més!

Que no arribo a cordar-me-les?
i tu tampoc!


Que no puc mirar els ulls de la gent?
et penses que tu si?

Que em fa vergonya mirar-me al mirall?
t’has vist tu la cara?

Que la meva consciència és bruta i em pesa?
tant com la teva!

Que la meva mà dreta no sap que fa l’esquerra?
Les teves són ben llardoses!

Que ja ningú em crida perquè ningú m’estima?
Què en fa de temps que no ets ningú!

Que tothom sap que sóc una mentida?
Et penses que tu ets de fiar?

Que si em veuen canvien de vorera?
jo camino per la teva!

Que estic... sol?
Tu, també!


1 comentario:

  1. Bona nit Quim!
    Nota una sensació de companyia, siguis el que siguis , facis el que facis, quan diu:


    Que si em veuen canvien de vorera?
    jo camino per la teva!.

    Gracies Quim per deixar-me gaudir dels teus poemes.
    Abraçades grans.

    ResponderEliminar