Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 10 de septiembre de 2011

Què en penseu del daltònic?


(Poema 26)


En sentir "daltònic" molts m'imagineu
veient en blanc i negre,
despullat de matissos,
gradacions, tonalitats,
cormatismes
o pigments.
Però... què lluny del que veig!


Les tonalitats són meves,
diferens,
vosaltres, tots,
veieu rere un mateix vidre
trempat per la mateixa mà:
societat uniforme.


El meu és diferent,
el meu és únic,
no compartit,
exclusiu,
original.
Vitrall gòtic travessat per llum pròpia:
és la llum del meu criteri,
peus del meu arc de Sant Martí,
que jo sol he construït
dia rere dia, mirant sempre...


rere el meu vidre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario