Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

viernes, 11 de mayo de 2012

QUINITO... UN NOU CURS!


Tot esperant trobar un dia precís i adient per poder fer la presentació del nou llibre, vull fer-vos arribar la meva alegria perquè ja el tinc entre les meves mans: sí, la segona part del Quinito ja té vida i comença a caminar. El seu títol definitiu és: “QUINITO... UN NOU CURS!”.
Vull aprofitar aquest racó per agrair l’esforç de la gent que ha fet possible la seva publicació: qui m’ha animat, qui m’ha corregit, qui m’ha inspirat, qui m’ha refredat els ànims i qui m’ha fet tocar de peus a terra. A tots moltes gràcies.
Espero que aquesta segona part també m’acosti a les escoles i em permeti xerrar amb els lectors, potser la part més interessant d’aquesta cerimònia que s’anomena PUBLICAR.
Com sempre, gràcies per llegir-me!

No hay comentarios:

Publicar un comentario