Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 1 de mayo de 2012

ELS AMICS DE LES ARTS


Fa un parell d’anys els vaig conèixer a la Cellera de Ter, sota les lones amables d’un envelat: gairebé ni els coneixia però, aquella nit, la seva música i la seva frescor em varen captivar. No era un grup penjat de l’estel de la fortuna, ni de les bastides de  la suficiència ni l’egocentrisme, eren gent com tu i com jo, gent normal i corrent a qui agrada cantar, gaudeixen fent-ho i contagien el gaudi a la gent que els escolta.
El passat diumenge varen venir a Tordera, el meu poble, i durant gairebé dues hores, generosa i entregada, vaig veure gaudir la meva gent. Cal dir que els quatre joves del “Amics de les Arts” i la seva banda gaudeixen amb la fenia que fan, si no fos així, no s’explicaria com fan gaudir  la gent que assisteix als seus concerts. Tots quatre són conscients que el somni on s’han instal·lat és efímer, per la qual cosa cal mimar les formes per fer-lo el més llarg possible (fins i tot són capaços d’agrair la fortuna per deixar-los viure tot el que els hi està passant). I ho fan. Ho fan amb noves cançons, com en la darrera ocasió, noves històries explicades a quatre mans amb gust i dedicació. La maduració de la seva música, la seva polifonia i la seva alegria traspua a cada to de cada cançó i, peça a peça, durant tot el concert.
Gràcies per l’estona, pels vostres somriures i la vostra frescor. Paga la pena una pausa en aquest món de urgències i tristors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario