Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 22 de mayo de 2012

ESCALES JA HA ARRIBAT A LA TERCERA EDICIÓ

Just quan la il·lusió de la publicació de "Quinito..., un nou curs!" m'ocupa el meu breu temps lliure, quan estem ajustant el dia, l'hora i el lloc de la seva presentació, m'ha arribat a la bústia, silenciosa, gairebé de puntentes, com per no molestar... la tercera edició d'"Escales de cargol". Sí, la primera part de Quinito esgota la sisena edició, surt la segona part després de molt temps d'espera i, vés per on, avui em saluda des de dins d'un sobre... aquesta tercera edició. Les bones notícies arriben de dos en dos. Tocarem fusta... perquè no vull despertar del meu particular i íntim somni.
Tant bon punt tingui les dades exactes de la presentació us les faré arribar.


Gràcies a tots aquells que em llegiu per fer possible la màgia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario