Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

miércoles, 17 de febrero de 2010

QUINITO SEGONA PART (Capítol 3)




Tal com us vaig dir, cada quinze dies surt un nou capítol de la segona part de “Quinito”; avui, doncs, i dins el meu blog, acabo de regalar-vos el tercer capítol.

Sempre, amb la Fàbrica Fibracolor com a tutora, dins la colònia tèxtil, en Quinito i els seus amics fan de les seves. Els desplaçaments a Girona i les aventures a la nova escola omplen el seu temps. 


Redorceu: per poder-lo llegir cal que aneu a l'enllaç "Quinito (segona part)"; allà trobareu els capítols ordenats en format PDF.

Espero que en gaudiu!!

8 comentarios:

  1. hola soc un nen del colegi episcopal de lleida soc el que ta preguntat lo de si t agradaria que les escoles fosin com la del llibre del quinito.li agraeixo que aiji vingut ma fet passa una vona estona.gracies.albert calderó fares

    ResponderEliminar
  2. Hola sóc de l'escola Mare de Déu de Núria(Barcelona) que vas venir el dia 24 de febrer i que em vas dir que potser seria il·lustrador.Doncs bè estic pensant una historia de un noi que no es gaire bo jugant a
    bàsquet però el seu somni es jugar a l'NBA(Lakers).Em podries aconsellar.

    ResponderEliminar
  3. Hola Guillem,
    Per contestar-te m'hauries d'enviar el teu mail, així jo t'escric directament i no al blog, públicament. D'acord?

    ResponderEliminar
  4. soc l`oscar de l`escola nare de deu de núria i m`agradat molt la seggona part i si em bols comentar alguna cosa et donc el meu correu electronic es:benitezoscar2009@hotmail.com

    ResponderEliminar
  5. soc l`oscar estic escrivin un llibre de que uns nens que descobreixen un pasadis secret em aconselles alguna cosa???

    soc de l`escola mare de deu de núria

    ResponderEliminar
  6. quin es el teu correu electronic???????????soc l`oscar escola mare de deu de núria

    ResponderEliminar
  7. Hola Quim soc la Maria del col•legi Mare del Diví Pastor ara mateix hem trobo ha Sant Daniel,i dintre de poc martxo ha Tordera.
    Quim la meva mare t' ha demanat si vols ser el seu amic en el facebook sispli agregala.
    Ha percert el meu correu es: maria.rpadro@hotmail.com

    ResponderEliminar