Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

viernes, 21 de diciembre de 2012

POEMA VII (A la meva llibreta)

Seguim dins la catedral de Saint Maló, embadalits amb la música regalada per l'atzar, i el meu llapis no deixa d'escriure, embogit, a la meva llibreta.


Qui pogués ...
qui fos capaç d'emocionar
amb tan poc ... i amb tant;
com aconseguir fer tremolar
les parpelles de qui escolta,
de qui veu,
de qui llegeix;



perquè les sensacions
freguen la pell
i és proper l'èxtasis:
el gran moment d'omplir l'ànima
amb tots els sentiments.






4 comentarios:

  1. Després de viure aquest dies al costat de les persones que estimem sento expresar els meus sentiments amb aquest poema que diu en Joaquim perqué les sensacions
    freguen la pell......el gran moment d'omplir l'anima amb tots els sentiments.
    Qui pogues expresar amb aquesta sencilles el que un sent . gracies per compartir...

    ResponderEliminar
  2. He vist que no està correcta la paraule "sencilles"en el comentari anterior, ha de ser "senzillesa" ho sento no he pogut rectificar-ho.

    Qui pogues expressar amb aquesta senzillesa el que un sent, el que un viu, el que un va descubrin i dornar-li forma amb les paraules com fas tu Quim....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. L'ortografia no entén d'emocions, jo sóc una mostra evident doncs se m'escapen moltes. Les emocions hi són, sovint tancades. Anònim, (crec que et conec, he, he, he) no calen artificis lèxics, només ganes d'expressar.
      Gràcies.

      Eliminar
    2. M'has descobert, peró no sabia com entrar el meu nom aixó de la informàtica encara no ho domino . Una abraçada gran. Gràcies per compartir

      Eliminar