Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 14 de septiembre de 2013

MALENDREÇOS, poema 5

Tercer poema en castellà (d'un total de tretze, un número especial per mi). Segueixo sorprenent-me dels seus continguts, dels seus significats; segueixo sense recordar quan els vaig escriure ni què m'impulsà. Ara em suggereixen una pausa especial, un fre a la inèrcia imparable del dia a dia.


3

Resbala la seda entre mis dedos
dejando caer tu cabello.

Silencio en el aire.


Todo se para.

Pasa un momento eterno
rodeándote la cintura con mano frágil y tímida,
sin atreverse a ceñirte,
refrenando el ímpetu y la fuerza,
por no quebrar la magia

de tu ambiente.

1 comentario:

  1. Bones tardes Quim!
    El teu escrit em fa tanca els ulls i em transporta a la tendresa, a la sensibilitat.
    Gracies per crear. Una abraçada gran.

    ResponderEliminar