Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 21 de septiembre de 2013

MALENDREÇOS, poema 6

    Quart poema en castellà de 1999. Tampoc sé la motivació però conec les sensacions. La música sempre ha estat capaç de bellugar-me l'ànima.

4

Escalan mi alma
cadenas de notas vibrando en mi espacio.
Acarician el silencio
y me acarician con él.
Me encogen el pecho y me mueven
el espíritu.
Apenas la boca abierta
para dar gracias.


El momento me pertenece.

2 comentarios:

  1. Bona nit Quim !
    El teu poema es preciós, avui no tinc paraules. Gracies per la teva generositat.
    Abraçades grans.

    ResponderEliminar
  2. Hola Concha! La generositat també és trobar-me una resposta als meus poemes, com posant cos i ànima al lector que no saps i que suposes que hi és. Tu n'ets prova. Gràcies!!!

    ResponderEliminar