Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

viernes, 1 de agosto de 2014

MALENDREÇOS, poema 51



Amb més de 10 anys descansant als meus arxius aquest poema té (i malauradament tindrà) encara raó de ser.






Trontollen les bases del que crec
i m’esglaia el resultat del trontollar
perquè no entenc raons de paper
sense més força que el to de veu
i sense més argument que el supòsit.





M’han dit que han sentit...
que algú ha dit..
que hi ha qui ha comentat...
que jo havia explicat...
que no m’havia agradat
allò que altra havia dit
que havia sentit.



Tot supòsits regalats,
paraules que suren en consciències
rovellades per l’oblit,
particulars i privades aventures
lluny de més realitat
que la petita realitat de cadascú.
Esperits pobres
que no tenen més distància
que la que hi ha

fins a la punta del seu nas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario