Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

viernes, 24 de octubre de 2014

FIBRACOLOR entre música i imatge


·       Quan la nova Avv Fibracolor va prendre el relleu em va suggerir la possibilitat de fer al local una sessió de repàs històric de l’arribada de Fibracolor a Tordera. Vaig marxar cap a casa rumiant..."com fer-ho envoltat de la gent que forma part d'aquesta historia i que la sap molt millor que jo?"
·    Després de molt pensar vaig arribar a la conclusió que, més que parlar d'Història, podia explicar què penso i què sento del naixement, vida i mort de la fàbrica, i què crec que representa pel nostre poble. Però això... ja ho vaig escriure al voltant del 2009 en un poemari anomenat FIBRADOLOR, un conjunt de 9 poemes que alguns heu pogut llegir ja fa mesos al meu blog; calia doncs ser agosarat i anar una mica més enllà. 
·    He provat de lligar en aquest projecte tres aficions: la poesia, la música i la fotografia. De fet no hi entenc gaire en cap de les tres però pagava la pena intentar-ho. Aquest "espectacle" (i en escriure aquesta paraula dibuixo un subtil somriure), l'estrenaré al local de l'Avv Fibracolor el proper divendres dia 7; i... si no em fan fora i compleix els objectius, el tornaré a repetir a la Biblioteca de Tordera el divendres 21. 

·    Recordeu: si veniu, sigueu comprensius. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario