Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 21 de febrero de 2015

Del poemari PARAULA DE VENT



XXVIII

Torna el garbí calent
a recordar-me que el fred també existeix.



Torna la foscor abrupta
a acostar-me a la llum oblidada.


Torna la teva absència
a fer-me present la teva forma, el teu cos,
                                                  la teva veu.


2 comentarios:

  1. Torna el teu poema viu
    a despertar-me de la quietud cotidiana.

    Gracies per ensenyar.
    Abraçades grans.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I com m'agrada que la poesia suggereixi poesia!
      I com m'agrada que la escriguis, i la comparteixis, i la facis teva!
      I com m'agrada!

      Eliminar