Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

lunes, 25 de marzo de 2019

XERRADA - COL·LOQUI AMB EN VÍCTOR AMELA


Feia molts mesos que no escrivia al blog. Tot passa, i l'afany de fer visible allò que escric, perd entusiasme. No l'escriure, evidentment, això no depèn de qui llegeix, si no de la necessitat d'expressar la meva inquietud personal més íntima (poesia), o menys; em refereixo al fet de fer o no públiques les meves paraules.
Tot i això, dijous 28 se'm presenta un repte molt especial. Jo, que en literatura he jugat sempre en segona divisió, sovint en segona B, em trobo amb la possibilitat de jugar a primera divisió, gairebé i ben mirat, de jugar en la Champions!
Aquest acte conjunt amb en Víctor Amela a la biblioteca és fruit de la generositat d'en Víctor. Sí, jo em vaig posar en contacte amb ell per explicar-li com m'havia agradat la seva novel·la, però, al cap i a la fi, després de l'intercanvi d'alguns mails, és ell qui, generosament, em comenta la possibilitat de fer alguna cosa conjunta; és ell que em diu… "va, vine, juguem un partidet de Champions?"
Gràcies, Víctor. Abans que els minuts comencin a córrer i que el remolí de sensacions m'arrosseguin sobre les mirades de la gent, moltes gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario