Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 18 de mayo de 2013

POEMA XXVI (A la meva llibreta)

Hi ha poemes que, no saps per què, surten en castellà. De vegades el moment me'ls dicta així, d'altres, el lloc, l'entorn, l'espai, així me'ls exigeix. Aquest el vaig escriure a Lanzarote, en un viatge màgic de quatre dies de tardor. En un moment de pausa, ja se sap, agafo la llibreta i...



Sembrado el monte
de piedras erizadas,
sin orden,
ni método, 
sin norma,
ni... acierto.

El aire me ha atragantado
de olor a mar
como hacía tiempo que no cataba,
y las olas entraban en mi boca,
a golpes,
a bocanadas
de espuma y tiempo.


Lanzarote se me ha mostrado
abierta y calma,
pausada y quieta,
toda
solo... en un momento.



No hay comentarios:

Publicar un comentario