Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 4 de junio de 2016

ADÉU SANT MIQUEL DEL FAI

La Generalitat ens dota a tots els mestres i professors en actiu d’un carnet de DOCENT, gràcies al qual tenim l’entrada lliure a molts monuments, museus, monestirs, exposicions, racons d’interès turístic, etc. Es pot comprendre, més tard o més d’hora, els visitarem amb els nostres alumnes i l’entrada lliure no és més que una promoció.
Avui he preguntat a Sant Miquel del Fai si el meu carnet em servia i, no només m’han donat un no rotund com a resposta, sinó que a sobre s’han ofès i m’han titllat de surrealista, que què m’havia pensat!
Per poder entrar he hagut de pagar, com tothom, els 8 euros de rigor; que dius... caram! 8 euros, si tot això ho ha fet la natura!
Feia molt temps que no passejava per les ombres de Sant Miquel del Fai. Fa anys que, des de l’escola, havíem omplert autocars de mainada i havíem recorregut els seus racons. Jo els he explicat que no pensava tornar a portar mainada i ells, encara més ofesos m’han fet por, fins i tot he pensat que, no només no em farien descompte (com jo esperava) si no que igual ni em deixaven entrar.
No, no hi penso tornar, ni amb mainada ni sol. Però, tots tranquils, hi havia molts turistes, sobretot xinesos al quals s’entén que els agrada molt Sant Miquel del Fai, ... o que els enganyin com a... tals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario