Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 10 de junio de 2017

FOSC CONFIDENT D'OMBRA


Sí, és possible, ho accepto. Aquest poemari és certament "surrealista", però no em direu que la nostra relació amb la nostra ombra no ho és tot sovint.


5
  
Poques coses em confonen més
que pensar en la meva ombra
quan sóc dins la foscor.
vull creure que hi és malgrat no veure-la,
o... realment no hi és?

Impossible!
Tremolo només pensar-ho!

És aleshores,
quan m’imagino sol,
sense l’altra part de mi

i em sento perdut.

Qui em donarà la pausa,
i el ritme,
el reflex del meu somriure,
la primera llàgrima
o l’orgull més íntim?

Hi és, segur!
Ensenyorida de la foscor que tant coneix,
però propera,
sempre formant part de mi.




No hay comentarios:

Publicar un comentario