Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 10 de agosto de 2010

La música de les onades


(poema número 32)
La música... a compàs
del rodolar de les onades:
és la meva mar,
propera i estreta en sentiments,
           la meva Mediterrània.
Insistent,
        perenne,
tossuda;
arrossegant, meticulosa,
els grans de sorra,
com si m’acostés en cada un d’ells,
un record diferent per assaborir.


N’hi ha de petits,
d’insignificants,
sense més protagonisme que un moment
fixat per alguna raó en la memòria;
n’hi ha de més grans,
de valuosos i transcendents,
capaços de marcar-me un tarannà
que em mostri diferent
a com se’m suposa.
N’hi ha de rodolar esquerp i difícil,
n’hi ha de colors estranys,
n’hi ha de formes capricioses
o de volums improvisats;
tots i cada un
amb la seva personal melodia 
 dictant la naturalesa d’un meu racó a la memòria.
Si només deixo que m’arribi
la música de les onades,
si no hi ha d’altres imatges
que condicionin la realitat,
tots alhora,
a cor assajat,
em porten, inconscients,
(però sense volta enrera)
a l’espai reservat pel jo
més nen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario