Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 16 de octubre de 2010

El Tordera, el meu riu.

(Poema número 40)

Un pentagrama
de temps i d’espai perduts en la història,
(amb un compàs de mesura variable segons el poble)







Això és el meu riu:
música d’originals instants
on els joncs i les canyes
marquen ritme.




























Els meandres enjogassats
recargolen el seu destí
dibuixant en la llera
somnis de volutes de fum
exhalant el seu perfum
de caprici
per entre el verd de ribera.













La primavera exuberant
ens presenta els “alegros”
de Vivaldis impersonals,
mentre, nosaltres,
els mortals, des de la riba,
admirem el dibuix
fet per les notes a la sorra.
Un “pianíssimo” estival
eixuga tota nota
deixant el silenci com a solista
del concert.
Arriba la tardor,
i l’hivern,
i totes alhora,
les notes, ja descansades,
recuperen assenyades
les impossibles tonades
de l’aigua als meus peus.













Concert del meu riu
arran del meu poble,
no deixis que t’enyori!

No hay comentarios:

Publicar un comentario