Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 20 de abril de 2013

POEMA XXII (a la meva llibreta)

Segueixo passejant per la Fageda i, allunyant-me del grup i del seu guirigall,  torno a seure per escriure:


M'has deixat abraçar-te,
i embolcallant-me de força,
has empès la meva mà 
per escriure't.

He tocat el silenci,
he llegit la teva vida
per senders antics;


però, la veu,
la veu de l'aire
afinant les notes
retallat per les branques,
m'ha explicat pacient i dolç,
un passat intens i poètic
i un present intensament viscut.


Però quan intenta explicar-me
quin ha de ser el seu futur,
dubte,
s'angoixa, encongeix el to
 i, inquiet, plora:

"¿Què farà del meu món
l'home, si no és capaç
de veure, de sentir i d'escoltar
la meva veu?"






No hay comentarios:

Publicar un comentario