Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 8 de junio de 2013

POEMA XXIX (a la meva llibreta)





No sempre les paraules venen a la boca amb la precisió que voldries, ni de temps ni d'emoció. La por de no poder escriure, de perdre la màgia de lligar dues paraules amb més llaços que la sintaxi, sovint em fa... tremolar, em fa... escriure, perquè la inspiració sempre t'ha d'agafar treballant.



Per què tinc por del paper en blanc?


Per què el seu desert
és el meu desert,
i, alhora,
m'ennuego en la seva absència?





Per què en el silenci
m'eixordo amb els seus crits 
d'auxili?






La recerca de la paraula precisa
t'acosta, sovint,
la imprecisió del sentiment;
que no desperta quan tu vols,
sinó quan la pell li exigeix respostes
davant el desgranat
del fet diari,
de l'hàbit i la rutina.

1 comentario:

  1. La inspiració no sempre arriba, o no sempre arriba a temps. Les idees no suren lliures, sinó que s'han de cercar i s'hi ha de lluitar. Quan no surten, o quan arriben però no les acompanya la inspiració, sento por. Potser no es torni a repetir aquesta màgia de poder lligar paraules sense que saltin espurnes entre elles.
    Si no hi ha ningú que llegeixi allò que escrius la feina no té sentit.
    Tot esdevé un crit buit.
    Una abraçada gran.
    Una abraçada gran.

    ResponderEliminar