Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 22 de junio de 2013

POEMA XXXI (A la meva llibreta)


Un cop els fills es varen fer grans, durant les meves vacances vaig mantenir molts anys el costum d'anar a la platja cada dia. Mai vaig anar sol, sempre m'ha acompanyava un bon llibre, tot i que, sovint, si no llegia també escrivia. En veure ,la mar plana i la platja plena, en una ocasió vaig escriure:

Gairebé podria caminar-hi,
de fet,
l'aigua, 
amb les seves sendes,
em convida.

Tot és pla,
la mas és calma.



La tanca de les onades
marca el límit del bressol
del silenci.





Darrere,
brogit boig i salvatge,
desdeny pel valor de les paraules.


Davant,
el ritme suau i dolç del vaivé
de l'aigua;
i per tu,
la música de la marinada.

2 comentarios:

  1. Vaig llegir el teu escrit dissabte, he estat pensant amb ell aquest dies, buscant el què , quan ho he trobat, ha estat present la quietud que hi ha dins el cor, abans que la vida porti una trencadissa interior,quan aixó ho sents, passes de la calma a la tempesta, amb onades gegants que arrossegan tot el que hi ha per davant i quan aquesta tempesta es calma has de tornar a refer .
    Tot és pla
    la mar es calma.
    Que tinguis un bon dia Quim. Gracies . Abraçades grans.

    ResponderEliminar
  2. L'avinguda d'un riu, l'estela d'una onada, la força del vent... tenen la particularitat que fan neteja, i la neteja, predisposa a tornar a construir. Quan el meu riu neteja la sorra de petjades amb una de les seves avingudes, deixa tot a punt per tal que algú altra torni a escriure un tros del seu destí. Ja saps, tempesta, neteja i tornar a crear, tornar a viure.
    Una abraçada agraïda: hi ha algú que em llegeix!


    ResponderEliminar