Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 26 de diciembre de 2009

Raons



(Primer poema setmanal)

Un dens tel,
teixit de fragàncies familiars,


(algunes oblidades ja)


cobreix el bosc dels meus records.


Una a una,
esfilagarsades,
com boira hivernal d’un vespre humit;
o en gotes netes i transparents,
bocins de mar arrossegats
en una tardor avançada
pel llevant agosarat;
dibuixen,
als vidres entelats dels meus dies,


(amb tombarelles acrobàtiques)


gra a gra,


la sorra de la meva memòria.


3 comentarios:

  1. Hola, Quim. Soc la Nieves de Mollet. M'he fet seguidora del teu blog, si vols entra al meu. Un petó i bones festes!! :-)

    ResponderEliminar
  2. Bona idea Quim!
    A partir d'ara et seguiré els passos.
    Ah, també m'agraden molt les fotos.

    MMC

    ResponderEliminar
  3. Hola Quim.....soy Amalia.....sí....la misma!!! Me ha encantado entrar en tu blog.... a mí también me ha gustado siempre escribir....es la forma más bella de narrar los pensamientos!!! Un besazo....ah! y estás genial en las fotos!!!!

    ResponderEliminar