Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

miércoles, 4 de mayo de 2011

QUINITO, SEGONA PART.


QUINITO SEGONA PART:
D’ençà de la seva publicació (març de 2003), el personatge de Quinito m’ha permès acostar-me als seus lectors perquè, gràcies a ell he pogut recórrer escoles de Catalunya un curs rere un altre. He visitat molts pobles i ciutats de la nostra geografia de la mà d’aquest company de jocs i d’aventures: de Lleida a Camprodon, de Granollers a Barcelona, de Malgrat a Tordera o d’Andorra a Olot, he vist somriure de la mateixa manera a molts lectors sorpresos en descobrir quins eren els nostres jocs fa ara ... gairebé 40 anys. Cal dir que a totes les escoles visitades sempre m’han preguntat per una... possible segona part. Era tal l’entusiasme que ja a l’estiu del 2004 vaig escriure la segona part. Avui, l’editorial Barcanova m’acaba de donar una bona notícia que vull compartir amb els lectors del meu blog: en el decurs del proper any (aproximadament) sortirà publicada la segona part. 
El personatge de Quinito continuarà caminant per homenatjar, amb les seves tímides passes, la innocència de la mainada, la importància de l’amistat  i del somriure, sempre el somriure, com a millor eina per acompanyar la lectura. Tant de bo aquest segon pas del personatge sigui tan segur i afortunat com el primer; si més no... ho intentarem.
Gràcies, moltes gràcies per llegir-me.

3 comentarios:

  1. gracies per ficar la foto de la meva escola i gracies a la editorial per fer possible la segona part del quinito

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona!!!! ja trigava massa la publicacio. Moltya sort i a veure si amb aquesta segona part pots visitar instituts...

    ResponderEliminar
  3. Hola Anuska, suposo que seguirem amb en Quinito a les escoles, encare que tot podria ser. Pels instituts (ja ho he fet aquest curs) hi vaig amb "ESCALES DE CARGOL", però la dinàmica és molt diferent que amb les escoles.
    Records!

    ResponderEliminar