Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 20 de junio de 2015

Del poemari recull A LA MEVA LLIBRETA

XLV

També des de la platja de Salobreña, ... i no fa gaire! Reunió familiar de retrobament i memòria.



L'aigua s'aixeca en lleus onades
de comiat, i arrossega amb les pedres
els records d'una infantesa
viscuda amb ànima intensa.

El decorat no ha canviat gaire,
és el mateix guardat en la memòria.
Ara, però, me'l miro
vestit de cabells blancs,
i amb la fragilitat que carreguen
els anys viscuts.


Al meu voltant en falten,
varen marxar d'hora,
i trontolla la meva seguretat
d'adult en recordar-ho;
però també n'hi ha de nous,
entranyables somriures d'ulls blaus
que m'emocionen.

Vés a saber si n'hi haurà
una propera vegada,
si aleshores serem més
o... serem menys.
Les intenses vivències, però,
caldrà que siguin properes,
familiars, fregant la pell,
com ens ho varen ensenyar,
com han estat sempre.

2 comentarios:

  1. Hola Quim!
    Després de llegir el teu poema he sentit dintre del l'estomac ganes de plorar, és preciós.
    Gracies. Mil gracies.
    Abraçades grans.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aquesta vegada has estat molt ràpida!
      El poema ha dormit a la meva llibreta... gairebé un any, i la son li ha fet bé ja que necessitava un repós especial. Tu ets especial testimoni de vivències intensament viscudes: "com ens ho varen ensenyar / com han estat sempre."

      Abraçades!!!

      Eliminar