Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

viernes, 27 de julio de 2018

"ESCALES DE CARGOL" arriba a la cinquena edició.


Ja fa 15 anys que l'aleshores cap de projectes de l'editorial Barcanova, l'Anna Maria Farrés, m'acompanyava a les primeres visites a les escoles com a escriptor novell. A mi em costava molt fer servir el terme escriptor,com si tot parlant-ne, una lleu vermellor vergonyosa em pintés les galtes.
Durant tota la jornada de visites (Ripoll, Camprodon, Sant Joan de les Abadesses…) al cotxe, distesos i de rialles, al mateix temps que m'animava a atendre la sol·licitud d'inscripció a l'AELC (Associació d'Escriptors en Llengua Catalana) em deia coses com:

·         "Els llibres de literatura infantil i juvenil són com els iogurts, tenen data de caducitat. No t'entristeixis si veus com algun dels teus llibres surt de catàleg o deixa d'editar-se; avança, segueix escrivint."

Caduquen! Sí, és possible, però tinc la sort de veure com els meus dos primers llibres, "Quinito quin curs el teu" i "Escales de cargol", continuen recorrent camí per les escoles i instituts, amb una desena edició el primer, fa un mes i mig; i una cinquena edició el segon, fa un parell de dies.
Tot i això, només tinc paraules d'agraïment per aquell primer contacte a l'editorial BARCANOVA, sempre tan propera, i alhora, tan real.

No hay comentarios:

Publicar un comentario