Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

sábado, 4 de abril de 2015

Del poemari PARAULA DE VENT


XXXIV

A voltes, sol,
sol amb mi i amb els meus dubtes,
necessito... Déu.


A qui estimar,
oferint-li les meves mans
quan el vent omple la meva vela de futurs.

A qui odiar,
estrenyent-lo entre les dents
car és ell el patró de la barca.

Però, ell...
em necessita?

De fet, si no fos perqué jo hi crec,
ell no hi seria.

2 comentarios:

  1. Bona nit Quim!
    Jo crec que Deu existeix peró necessitaria ajuda, doncs deu estàr desbordat de feina, amb tot el que ens envolta!!
    Gracies per donar forma als pensaments.
    Abraçades grans.

    ResponderEliminar
  2. És cert que els dubtes manen, sovint sobre la raó i el perquè. Quan no ets aclarim ... cerquem un Déu que hi posi llum. El dubte està en si és real o només producte de la nostra necessitat.

    Gràcies, ets fidel a la cita setmanal amb el vers com a element d'enllaç!
    Petonets!

    ResponderEliminar