Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

miércoles, 19 de mayo de 2010

Una carta a les mans


(Poema número 21)

He rebut una carta.
Resseguint les seves lletres,
una a una,
repassant la cal·ligrafia,
traç a traç,
cercant en cada gir,
una passió amagada,
un missatge del qual desconec
si n’hi ha reflex a l’interior,
voldria esbrinar amagades sorpreses
sense trencar l’embolcall.

Seran notícies càlides...,
d’amor, esperança,
        il·lusió,
                passió
                        o desig...
o..., seran fredes,
de por, tristesa,
pena,
        angoixa,
                melangia
                        o mort.

El sobre, encara tancat,
reposa el seu secret entre les meves mans.
No deixaré als meus dits
àvids i maldestres,
descobrir què hi ha a dins;
m’ho llegirà el meu tacte,
m’ho dictaran els meus dits:
la calidesa de les lletres
a través de la meva pell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario