Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 14 de septiembre de 2010

Seguint les teves passes al meu ritme


(poema 36)








Les teves passes
m’ho canten de lluny
quan el ressò de les teves paraules
enlluenteixen les llambordes.

Una passa llarga,
darrera d’una altra
lenta,
sorda,
apaivagada per la prudència
de la discreció;
et conec a ulls clucs
quan passeges el teu destí
prop del meu
i deixes que la teva seguretat
dicti sentències
a cada metre.








El teu estat d’ànim em marca el ritme,
segura,
dos per quatre d’un metrònom d’aire
pel qual et bellugues,
provocant l’enveja
dels qui, com jo,
encara no saben on van.

No hay comentarios:

Publicar un comentario