Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 19 de enero de 2010

Les vacances fan olor


(Poema setmanal número cinc)





Les vacances fan olor.

I no parlo de la calma i el descans,
de la quietud,
de la calor i de les ombres,
parlo de la natura,
despertant tot de flaires (desades des de setembre)
que s’acosten a mi amb el pas de les hores.



Al punt els records barregen, lletra a lletra,
els seus noms amb els perfums:


El mar, en la distància,
sal i brea,
oreig de color blanc, de color verd i de color blau;
onades sempre amb presses,
que no s’aturen
ni t’expliquen ni on van ni d’on vénen;
entre elles, els turistes, despistats,
cerquen una pau que no troben
perseguits de totes les mosques
que no surten a les postals.


Al riu, més proper,
(esgotat i eixut)
el fang és el rei
i, pel seu trencadís de quadrícules mal dibuixades,
les granotes passegen de la mà del color verd,
lliures,
i perfumen l’ambient de llim a cada salt.


I el bosc,
suat de risc de foc,
eixuga el seu front cada dia més calent
i esventa les seves branques,
impregnant l’ambient
amb l’aroma dels pins,
trencats ja de reïna.
Sí, les vacances fan olor.



1 comentario:

  1. Realmente, cuento con algo más de una decena de blogs como este, acaudalados en "favoritos". Claro está, que este blog ha pasado a ser unos de mis más preciados tesoros cibernéticos, y a la par, cómo no, un tesoro real, sintiendo las palabras como aromas y caricias, aquellas que no se olvidan.


    Fuiste niño, hombre, profesor y padre. Ahora eres más que eso, eres un guía, eres un referente y la ayuda de muchos y otros tantos que te conocen, por eso, no me cabe la menor duda que debo felicitarte por ello.



    Sí, me ha quedado un poco extraño, pero, ¿que quieres?, la ausencia de profesores que verdaderamente valgan la pena, se nota, y quieras o no, se te echa un poco de menos, pero solo un poquito eh, tampoco vayas a creertelo demasiado. :)

    PD: aquí tienes a otro seguidor de tu blog.

    ResponderEliminar