Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

martes, 12 de enero de 2010

Olors de terra molla

(Quart poema setmanal)



La fragància de la terra molla
m’omple els sentits d’històries passades
prop la pluja:

Una tarda d’estiu
de tempesta enrabiada,
on els llamps enceguen les migdiades
i els trons esberlen la calor
fent fumejar, sorprès, l’asfalt cansat i calent.
L’ozó es passeja aprofitant la fresca
 i, gota a gota, els bassals recullen
la pols estival.
Tinc por del soroll
però... tant se me’n dóna,
desitjo embolcallar-me de perfums:
d’aigua, fresca,
caient a batzegades;
de vent, furiós,
que m’acosta els arbres més alts;
de taronges, blaus, grocs i morats,
colors de llarga tarda interrompuda,
omplint la paleta d’un pintor impersonal.

Un final de novembre,
lent i gris,
potser... també trist.




El llevant no deixa de plorar ja fa dies.
Lluny de les onades
no hi ha blancalls recargolats
ni oreig de sal, ni sorra,
però sí m’arriben els seus perfums:



Miro amunt amb els ulls mig aclucats,
i, amb el xim-xim mullant-me la cara,
observo, divertit, els núvols fent carreres
cercant qui es buida el primer.
És aleshores quan el sento,
quan arriba el mar a casa
sense permís de més llei física
que la del vent i el meu desig.


No hay comentarios:

Publicar un comentario